Citata Nr. 7424
Įprotis . LaikasMenininkas priklauso savo laikui, gyvena jo teisėmis ir įpročiais; laikosi jo pažiūrų ir sampratos.
Citata Nr. 5251
Laikas . Malonumas . Menas . Mirtis . Nemirtingumas . TautaTikrai nemirtingi meno kūriniai esti prieinami ir teikia malonumo visiems laikams bei tautoms.
Citata Nr. 4982
Menas . TautaMenas tapo svarbiausiu tautų mokytoju.
Citata Nr. 4617
Dievas . Filosofija . Istorija . Pasaulis . ProtasŠitas protas konkrečiausiu pavidalu yra Dievas. Dievas valdo pasaulį, o jo valdymo turinys, jo plano realizavimas yra pasaulinė istorija. Filosofija nori suprasti šitą planą, kadangi tik tai, kas juo remiantis įgyvendinta, yra tikroviška, o kas jo neatitinka, yra tik supuvusi egzistencija.
Citata Nr. 3396
RezultatasNuogas rezultatas be kelio, vedančio į jį, yra niekas.
Citata Nr. 2914
Charakteris . Tikslas . ŽmogusVeiklai labiausiai reikia charakterio; žmogus su charakteriu – tai apdairus žmogus, kuris turi konkretų tikslą ir atkakliai jo siekia.
Citata Nr. 2849
MirtisGyva būtybė miršta todėl, kad yra prieštaravimas: savyje ji yra visuotina, yra rūšis, tačiau tiesiogiai ji egzistuoja tik kaip atskirybė. Mirtyje rūšis atsiskleidžia kaip jėga, valdanti betarpišką atskirybę.
Citata Nr. 2835
TautaTikroji apsišvietusių tautų narsa pasireiškia ryžtu aukotis dėl tėvynės.
Citata Nr. 2789
Aistra . PasaulisJoks didis dalykas pasaulyje neapsiėjo be aistros.
Citata Nr. 2682
Moralė . SąžinėSąžinė – tai moralus šviestuvas, apšviečiantis gerą kelią, bet pasukus į blogą, jis sudaužomas.
Citata Nr. 2664
Gyvenimas . Išmintis . Laikas . Mintis . Pažinimas . ŽmogusDoroviniai aforizmai glaustai nusako žmogaus priedermes, gyvenimo išmintį, požiūrį, apibrėžia tvirtus dvasinės sferos pagrindus, palaiko žmogaus veiklos ir pažinimo principus.
Citata Nr. 2658
ŽmogusŽmogus – tai jo poelgiai.
Citata Nr. 2533
Filosofija . Kūryba . Mokslas . Moteris . Valstybė . VisuomenėMoterys gali būti išsilavinusios, bet jos nesukurtos aukštiesiems mokslams, filosofijai ir tam tikroms meninės kūrybos sritims, – šie dalykai reikalauja tam tikro visuotinumo. Moterys gali turėti išmonės, skonio, žavesio, bet jos neturi idealybės… Jei moterys paima į savo rankas valstybės vairą, valstybei iškyla pavojus, nes jos veikia vadovaudamosi ne visuomenės reikalavimais, o atsitiktiniais polinkiais ir nuomonėmis.